Blogger i forum raje iz Houstona!

Saturday, February 25, 2006

Kusturica: Boli me ku*ac za Jasminu Žbanić



PROSLAVLJENI bosanski filmski režiser, koji se tijekom rata u njegovoj zemlji opredijelio za "tamnu stranu", najnovijim medijskim ispadom je još jednom pokazao kolika je ustvari sirovina i primitivac.

Nakon što je Kusta sletio u Beograd zbog tamošnjeg filmskog festivala, "Festa", medijska svita se odmah okupila da im "profesor", kako mu tepaju, kaže svoje mišljenje o istupu bosanske redateljice Jasmile Žbanić.

Ona je prilikom dodjele Zlatnog medvjeda na berlinskom filmskom festivalu, za svoj film "Grbavica", pozvala Europu i Haaški sud da što prije uhvate srpske ratne zločince Karadžića i Mladića i podsjetila na desetke tisuća žena koje su tijekom rata u BiH silovali srpski vojnici.

"Savršeno me boli k...c za Jaslinu, ili kako se već zove ta redateljka. Njena priča je njena priča i tu se, što se mene tiče, završava moja priča u vezi s tim!" - odbrusio je Kusturica na pitanje o izjavi pobjednice Berlinalea.

Nacionalistički orijentiran dio javnosti u Srbiji, Žbanićkin je govor odmah proglasio skandaloznim, premda nije rekla ništa što nije istina i ne treba niti napominjati kako su stav Emira Kusturice, koji je tamo itekako obljubljen, jedva dočekali.

"Grbavicu", film koji prikazuje sudbinu sarajevske Muslimanke koja je rodila dijete začeto nakon što su je silovali Mladićevi vojnici, Kusturica nije niti pogledao, pa je javnost ostala uskraćena za još jedan njegov genijalni komentar.

___________________________________________

preneseno sa index.hr

Sramota je sto Kusturicu jos uvjek spominju kao Bosanskim reziserom, jer i on sam to nikad nebi priznao. Medjutim kamo srece da se ovaj primitivac nemoze ni na koji nacin povezati sa Bosnom i Hercegovino, ali svakako moramo i razumiti ovakve primitivne ispade ovog ispitanog Svjetskog rezisera. Kako i nebi kada u Bosnu ode i Oskar i Zlatni Medvjed, a znamo dobro kakvo misljenje ima Kusturica o Bosni i Hercegovini kao drzavi. Jos kad se doda uz to da njegovi najveci idoli su il u Hagu ili cekaju njihovo isporucenje onda moramo priznati da ovom dugokosom, bradatom umjetniku nije nikako lahko.
A vi koji imate i dalje dobro misljenje o ovom sumaru ucite svoju djecu kako da daju komplimente za velike umjetnicke uspjehe: "Boli me ... za Jasminu Zbanic."

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Joj covjece koji je to ljaxe!

11:42 AM

 
Anonymous Anonymous said...

nije mi jasno zasto ovog levata uopste stavljas na ovu stranicu .

2:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ni meni

5:25 PM

 
Blogger Sandokan said...

Radi onih koji jos uvjek misle da je on "LEGENDA"

6:10 PM

 
Anonymous Anonymous said...

kusta jeste sarajevska legenda kao sto su to indexi, bijelo dugme,trebevic,miljacka. kustina umjetnicka djela treba odvojeno gledati od njegove licnosti.veliki umjetnici,genijalci su velikom vecinom odudarali od predodzbi "obicnih ljudi" kako bi trebalo da ponasaju izrazavaju, politicki misle. ako neko politicki ima drugacije stavove od mene on je ljakse, primitivac...ne opravdavam njegove privatne stavove, misljenja, ali mislim da ima pravo na njih kao sto ja imam pravo na svoj ti na svoje....miljacka iako mala prljava ipak je dio sarajeva i nikome ne pada na pamet da je se kao takve odrekne ili izbrise sa geografske karte, zar ne? dajte ne uzbudjujte se previse oko oko izjava covjeka koji sebi moze dopustiti da bude excentrik.

12:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kusta NIJE Sarajevska legenda! Jesil' ti normalan/a covjece? Bio je dio sarajevske raje ali sigurno vise nije, niti ce kada vise biti!! Za'ebo je stvar i on zna sam najbolje kako i zasto. Sarajlije mu sigurno nece nikada oprostiti, niti trebaju. Ne treba se zaboraviti da je supak najveci ispao! Sto se mene tice ne moram njegove filmove vise nikada pogledati, niti cu, mislim da covejek nije sav svoj...ali to je samo moje misljenje. A to dali je ljaxe? Pa naravno da jeste!! Znali smo mi to...samo sto sada i cijeli svijet vidi......

8:30 PM

 
Anonymous Anonymous said...

mislis li da kustu boli k... sto ti neces gledati njegove filmove ili mozda sto mu neces oprostiti?

12:37 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ne zanima me dali ga boli il' ne boli. Neka je on svima dokazao koliki je supak (po ne znam ti koji put) a ostalo manje vise.

8:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Jebo vas Kusta!

8:59 PM

 

Post a Comment

<< Home