Blogger i forum raje iz Houstona!

Wednesday, November 22, 2006

Uspjesno Obavljena Prezentacija o Bosanskim Piramidama u Houstnu



Ovog ponedjeljka smo imali mogucnost a i cast da prisustvuju prezentaciji Semira Osmanagica o Bosanskim Piramidama. Iako se je radilo o radnom danu i vrlo nezgodnim vremenom za radne ljude, skupilo se je nesto manje od 100 posjetilaca od kojih su vecinom bili Bosanci i Hercegovci iz Houstona, ali i manji broj znatizeljnih studenata sa cy-fair collega.
Mogu reci da je prezentacija bila veoma dobra i informativna. Iako sam vrlo dobro upucen i nacitan o Bosanskim Piramidama te redovno pratim novosti o njima, saznao sam neke stvari za koji nisam ranije znao. Na filmu kojem je pusten mogli smo vidjeti razne svjetske naucnike koji potvrdjuju dosta toga sto i sam gosp. Osmanagic tvrdi.
Na kroju su gosti dobili priliku se upoznaju sa gosp. Osmanagicem te u isto vrijeme se uslikaju sa ovom, vec zasigurno mozemo reci, najpoznatijom licnoscu ove godine u Bosni i Hercegovini.

Ispred HoustonRaja.info zahvaljujem se gosp. Osmanagicu na gostovanju i prezentaciji. A trebao bi i da spomenem neke ljudi koji su pomogli u organizaciji ovog dogadjaja a to jest prije svega Nihada Pozegiju koji je pokrenuo ideju za ovu prezentaciju, zatim ef. Aziza Zuluma koji je obezbjedio prostor i opremu, te redakciju houstonraja.info tj. njenog urednika moju malenkost koji je odradio marketinski dio posla.

KLIKAJ OVDJE DA POGLEDATE SLIKE SA PREZENTACIJE

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Svaka ti cast Semire...Sa ovim velikim otkricem svakako da ces vratit cast i dostojanstvo nasoj srednjovjekovnoj domovini jer ona to i zasluzuje svojim prirodnim blagodatima koje joj je Alah dragi podario.Osim toga bio sam u obilasku visockih piramida i vidio sam mnogo toga ali poslije tvoje prezentacije sada mi je sve to mnogo jasnije. Hvala jos jednom i cestitke svim prisutnim koji su odvojili vremena za ovaj veliki dogadjaj u nasoj lijepoj domovini.Jedna si jedina nasa domovina.Bosnooooo....

10:14 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Koje ovaj seljo ?

5:17 AM

 

Post a Comment

<< Home