Blogger i forum raje iz Houstona!

Monday, January 22, 2007

Cevapi u Cafe "Pita"


(Ovo nije slika cevapa iz cafe "Pita" da nebi bilo zabune")

Ekipa HoustonRaja.info je imala priliku da bude u prepunom restoranu Cafe "Pita" na jedno prelijepo nedjeljno poslijepodne. Mogu reci da je atmosfera bar u tom trenutku bila vise nego na zavidnom nivo-u, a ne bih se mogao ni pozaliti ukusom Cevapa. Da bih zadovoljio svoj gurmanski i slatkohrani stomak morao sam jos da narucim i porciju palacinaka. A sada dali su palacinci toliko ukusni ili je porcija mala ja neznam, ali sam bio prisiljen da narucim jos jednu porciju.

73 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sve veliki muslimani a kod vlaha na cevape.Aferim

1:35 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Cujem i hodzu ste vodili na cevape kod Bobe.A hodze Tobe Ja Rabi

1:37 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kao prvo, restoran nije samo bobin. Kao drugo, cevapi nemaju nista sa vjerom a prije svega restoran je bosanski. Kao trece, ovaj sto je ostavio ovaj komentar iznad treba da razmisli sta prica prije nego sto otvori usta. SVAKA CAST OMERU I BOBI! CEVAPI SU SUPER!!!

3:49 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Pa zar taj Bobo nije onaj sto igra u Beharima,onim istim Beharima koje kude posjetioci ovih stranica zato sto u njima kako kazu igraju vlasi.Kada igrate protiv njih ne valjaju zato sto imaju vlahe u timu a kada je u pitanju poguzijaluk ti vlasi su dobri.Neznate da li bi kakili ili piskili.Odlucite se vec jednom sta hocete i ostanite pri tome.

4:57 PM

 
Blogger Sandokan said...

Kao prvo svu svoju pamet si pokazao tim kad si poceo da se obracas "nama" kao cjelini a clanak sam napisao ja Sandokan, tako nemas potrebe da prozicas citav tim. Drugo nit ja niti bilo ko drugi iz Bosnae nikad nije imao problema ni sa srbima u Beharima zato sto su srbi niti Bobom kao Bobom zato sto je Srbin. Ustvari ako si malo upucen mi u ekipi imamo igraca koji je Srpske nacionalnosti, a i veliki broj igraca je u mjesanim brakovima. Dali to zvuci kao ekipa koja ima nacionalisticke poglede na sport i sve ostalo. Mi se ponosimo Bosnom i time sto smo Bosanci i to nam niko nemoze oduzeti. A sada nisam ja kriv sto je nekim pojedincima u Houstonu smetalo to sto je ime BOSNA prva u necemu pa je odma pokusaju na svaki nacin da oblate. Na zalost u Houstonu postoje mnogi ljudi (koji su sami iz Bosne) kojima smeta Bosna i sve sto je Bosansko. Ali nase pravo da budemo ono sto jesmo nemoze niko oduzeti.

VOLIM TE BOSNO.
BOSNAE

10:14 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Nisam znao da imaju muslimanski i vlaski cevapi.A sto se tice ovih cevapa ja ipak mislim da su od HALAL mesa.BUJRUM ko voli nek izvoli...

5:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

samo jedno pitanje:ko je to srpske nacionalnosti u bosnae?

5:28 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ovdje nam (jos) samo moze Bobo pomoci! Bobo (il' je Boba?!) javi se! Javi se Bobbi!!

7:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

napusi se mal moga bosanskog kurca
bibane jedan.

8:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ako si manga zasto se onda krijes na forumu kao anonymous papak jedan

8:52 PM

 
Anonymous Anonymous said...

omere i bobo cevpi su haos dobri a ovaj krkan sto pise.

8:54 PM

 
Anonymous Anonymous said...

samo neka se on zamara ovakvim stvarima

8:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Bobbi, brate, pa jesl' to ti?

9:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Sandokan ovakve idiote sto se glupiraju i sto pisu ovo vlasi ,srbi tako to odma Banuj pa nek oni svojoj materi koja ih tako odgaja pisu ,govna jedna,ko god da su

6:16 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ma ja imam osjecaj da postoji jedna ili u vrh glave dvije osobe koji dolaze na ovu stranicu samo da provociraju, nije vazno koga i na ciji racun i na koji nacin. Ali imam vrlo dobro incijative ko bi to mogao da bude.

6:47 AM

 
Anonymous Anonymous said...

vozdra"incijativa"

7:47 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Posjetila sam Cafe Pita vec dva puta i mogu reci da su cevapi odlicni i mogu se mjeriti sa cevapima svih najboljih Sarajevskih cevabdjinica. Bobo i Omer su moji dugogodisnji prijatelji, fini i vrijedni momci i svi im se mozete samo diviti. Ako se nekome ne svidja njihov restoran ili hrana koju prodaju-nemojte ici tamo i mirna Bosna, a ovakvi komentari nisu potrebni. Nacionalizam nemojte mijesati sa poslom. Bobo i Omere, svaka vam cast! Ponosite sa svojm uspjehom.

3:32 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ako zasluzujem mjesto na ovoj nasoj stranici i ako sam dovoljno upoznat sa situacijom u kojoj se mi svi nalazimo, dao bi i ja svoj komentar na ovu trenutnu temu, a za sve to me ponukao mozda potpuno ne vezan dogadjaj koji pokazuje koliko znamo, koliko mozemo da znamo, koliko moramo da znamo i koliko smo mi ustvari postali (ne)skolovan, (ne)obrazovan, (ne)kulturan i (ne)moralan narod. Zaboravio samo napisati "prost i bolestan" kad sam procit(a)o jedan od komentara.
Evo mog misljenja: Mislim da je glavni uzrok problema u nasem drustvu neznanje i mjesanje "krusaka sa jabukama."
Postovati "druge" i "drugacije" a u potpunosti primjenjivati svoje je postalo strana stvar za veliku vecinu nas Bosanaca i Hercegovaca. Za kraj bi vam postavio jedno pitanje: Mislimo li mi da bi Aleksa Santic(pisac)bio ono sto jeste za sve nas, da je muslimanima, posebno mostara, pjev(a)o "bjez'te balije tamo gdje i pripadate tamo ce vas grijat i sunce i mjesec"
a pjevao je:
OSTAJTE OVDJE

Ostajte ovdje!... Sunce tuđeg neba
Neće vas grijat ko što ovo grije;
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije.


Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ova;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pradjedova.


Za ovu zemlju oni behu divi,
Uzori svijetli, što je branit znaše,
U ovoj zemlji ostanite i vi,
I za nju dajte vrelo krvi vaše.


Ko pusta grana, kad jesenja krila
Trgnu joj lisje i pokose ledom,
Bez vas bi majka domovina bila;
A majka plače za svojijem čedom.


Ne dajte suzi da joj s oka leti,
Vrat'te se njojzi u naručja sveta;
Živite zato da možete mrijeti
Na njemom polju gdje vas slava sreta!


Ovde vas svako poznaje i voli,
A tamo niko poznati vas neće;
Bolji su svoji krševi i goli
No cvijetna polja kud se tuđin kreće.


Ovdje vam svako bratski ruku steže -
U tuđem svijetu za vas pelen cvjeta;
Za ove krše sve vas, sve vas veže:
Ime i jezik, bratstvo, i krv sveta.


Ostajte ovdje!... Sunce tuđeg neba
Neće vas grijat ko što ovo grije, -
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije...

Aleksa Šantić
gdje smo mi izgubili ovu vrijednost?

8:12 PM

 
Anonymous Anonymous said...

toliko mi je drago da sam osvjezila srce i razveselila mozak sa ovim predivnim stihovima jednog boema koji se nikada zaboraviti nece po njegovom dobrom ikreativnom djelu od kojeg moramo uciti pa makar i bili sto godina stari a kreteni kao ovaj anonimus sto obraza nema a bez straha nezna bog mu pomogao a njega se i neboji nek mu se dobro pomoli da mu podari pamet koje sigurno nema a mozda ga je bog i kaznio pa mu je namjerno nije ni dao..e e moj jadniceosvijesti se dok ti nije prekasno

6:26 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Dva mlada coveka su ovorili nesto sto je bilo potrebno Houstonu a specijalno ljudima sa nasih prostora.Umesto da im damo podrsku i da ih reklamiramo mi smo pokazali zavist i ljubomoru.
BOBO i OMERE samo napred!!!!

6:55 AM

 
Anonymous Anonymous said...

GO BOBO!!! GO PITA!!! SAMO NAPRED IMA NAS "NORMALNIH" VISE!!! BICE BRICETNO!!!

3:29 PM

 
Anonymous Anonymous said...

(papa IBRICIC)rekao sam vam svima prije da je bobo bolji od vas sviju kao covjek,nemojte glumiti muslimane na ovoj stranici,budite muslimani,nije samo musliman onaj koji pise svasta,treba biti musliman u dusi,a ako mrzis nekoga drzi to za sebe,ne ja ovo ja ono,a gledam slike sa radova sa nase djamije vrlo ljepo ono vidjeti svaka cast svakome,a gledam slike i sa nove godine u sviju flasa u ruci,prema tome drzite to za sebe i ne prdite,pisao gospodin NISVET IBRICIC,,,,,,,

3:34 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Gospodine Nisvete, obrazujte me!
Da li Muslimani smeju da piju ili ne?
Koliko znam ne smeju da piju dok je bajramski post. Da li je bio post za novu godinu?
Uostalom, to u flasama je bio SOKIC, niste dobro videli.

4:32 PM

 
Anonymous Anonymous said...

pasa moj solidni dopusti da mi dodzemo do zakljucka i kazemo da si gospodin, nemoj sam sebe nazivati gospodinom jer da jesi nebi ti ni napamet palo, a kamoli napisao sve ove gluposti sto si ih napisao samo na ovu temu.

4:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

he he eh he moji jadni bosaci

5:18 PM

 
Anonymous Anonymous said...

zao mi je samo sto nam i hodzu u ovom ovakvom kolu spominjete, neka vam je nasramotu

8:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

A nisvete ja tebe nevidjoh ni jednu jedinu noc na teraviji, nit sam te vidio u dzamiji za bajram? I sad ti faca dosao ovdje pametovat o Islamu nekom de molim te.

9:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Dokle smo mi dosli i dolke cemo doci kad nam ovaka primitivna gospoda propovijeda islam i muslimanstvo kao sto je ovaj sto sebe kenjac naziva gospodinom (nis-vo) ovo VO mu bolje pase nego gospodin. Dok je ovakvih konja bit ce i trka.bd0a7539b09a9

7:28 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Bilo je jos lijepih stvari na ovaj komentar.Ovi sto sebe nazivaju muslimanima i daju ove komentare mogu mi se dobro napusiti kurca jer to oni nisu i nikad nece ni biti jer takvi tvorovi prvo treba da nauce da ne smrde pa onda da mogu nesto ili nekom reci.

7:35 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Kao prvo da se izvinem Sandokanu,kada sam napisao posjetioci ovih stranica nisam mislio na cijeli tim Bosnae nego na neke igrace i navijace koji posjecuju ovu stranicu.To su oni koji pricaju protiv Srba na svakom koraku a sa njima se druze i jedu sa njima .Zato sam napisao: ~Neznate da li bi kakili ili piskili.Odlucite se vec jednom sta hocete i ostanite pri tome~.
Sto se tice Nisveta ,on mozda nije neki Musliman ali on to i ne tvrdi i on i priznaje da se druzi sa Srbima za razliku od onih na koje sam ja mislio.
Sto se tice komentara kako se trebam osvijestiti Ja sam to uradio prije 15 godina a pogotovo nakon Srebrenice a sta je sa vama,da li je dragi Allah Dz.S.dao vama pamet.Ovo sto ja pisem nema nikakve veze sa kulturom nego sa nasom stvarnoscu.Da budem jasan ,Ja nisam nacionalista nego samo pisem ono sto jest.A ovi sto psuju na forumu oni treba da razmisle o kulturii svom ponasanju.

10:43 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Jebem te usta ta zvaljava kad si se eto osvijestio prije 15 godina , Pa sta si do tad radio konju jedan.Ti nisi niko i nista ,Jebo te onaj ko te osvijestio mamlaze .Takvi najmanje trebaju da pisu o kulturi i ponasanju, Sandokan izvinjenje zbog ovih neslanih psovki ali to kreten zasluzuje.

11:53 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Jebem te usta ta zvaljava kad si se eto osvijestio prije 15 godina , Pa sta si do tad radio konju jedan.Ti nisi niko i nista ,Jebo te onaj ko te osvijestio mamlaze .Takvi najmanje trebaju da pisu o kulturi i ponasanju, Sandokan izv

11:54 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Bio budala kao sto si ti jos uvijek.I nemoj da psujes seljacino,jer ovu stranicu posjecujui djeca.

12:18 PM

 
Anonymous Anonymous said...

PROKLET BIO KO ZABORAVIO

http://www.sarajevo-€x.com/forum/viewtopic.php?t=16287

12:40 PM

 
Anonymous Anonymous said...

PROKLET BIO KO ZABORAVIO

http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtopic.php?t=16287

12:45 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Pravo lijepo samo neznam gdje nas sve ovo vodi.
Dali su ovi muslimani od 92god.pravi ili oni rodjeni vise nista nije jasno, jer oni od 92,su se toliko nabili u prve safove da od njih pravi vjernici nisu u stanju ni prici Dzamiji a kamo li sta drugo i oni sve znaju i oni nam kroje kapu oni koji su nas juce sudili jer su bili Komunjare na funkcijama , i eto oni nam pricaju sta je to nacionalizam i sta je biti covjek ,a samo su dresove promijenili

1:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Sta je ovo moj Sandokan, jednom sam vec napisao zabrani ovim misevima da ovo pisu i da nas brukaju

1:22 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Upravo ovi sto psuju i kritikuju nemaju ni v od vernika ni m od muslimana.

1:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

evo jedan mali primjer
http://www.youtube.com/watch?v=HTM-g_SEjdw
Ovo pogledajte

2:23 PM

 
Anonymous Anonymous said...

joj meni je ovaj gospodin NISVET IBRICIC jako smijesan, ja bih ga pustio da pise sta hoce.
malo da se narod nasmije, nema vece zabave od ljudske gluposti.
Bobo i Omere, ne dozvolite da jedna budala, iskompleksirani maloumnik sa kondorom u glavi, pokvari odlican utisak sto ste ostavili do sada.
zelim vam puno srece i uspjeha i jos tone prodatih cevapa i bureka.

2:32 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Pustite vi svi Nisveta na miru. On se jedini potpisao i stao iza svoje izjave.

6:28 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Imam jedno pitanje za ovu gospodu sto pise ovakve stvari .Sta vi imate protiv Bosnae mislim naravno prvo na FK BOSNAE,a zatim na igrace ,navijace i sve ostale simpatizere tog kluba ,drugarstva i uopste te zajednice.Ko igra i zasto igra to samo oni znaju,jer ja mislim igrati za taj klub uopste nije biti uslov ili uvjet biti musliman , za taj klub i njemu slicne mogu igrati samo istinski patrioti i ljubitelji svoje zemlje ma ko oni bili,muslimani ,hrvati srbi ,siptari itd kao i u mnogim drugim klubovima i reprezentacijama , to su ljudi koji osjecaju Bosnu kao svoju domovinu, a ti ljudi se ponosom zovu BOSANCI I HERCEGOVCI bilo to nekom drago ili ne,

8:22 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Jos jedno pitanje molim ili recimo to ovako. Dali FK BOSNAE smeta nekom iz BOSNJACKOG kluba koji je osnovan u Hjustonu ili nekim clanovima tog kluba ,Ja ovo pitam zato jer se izgleda sve vrti oko FK BOSNAE ,igraca,navijaca i simpatizera i oni se na svaki nacin nastoje blatiti i ocrnjavati i prikazivati kao neki nacionalisti i tome slicno.
Smeta vama mnogo sto sta ali .......

8:30 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ma glup si i ne znas sta pricas

8:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kad sam glup molim te da mi malo to objasnis Ajnstajne,Pokazi mi suprotno pa da i ja znam makar malo onoga sta to ti znas i objasni to svima a ne samo meni ili smo svi glupi a mozda smo samo do glupog

9:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ova tema najzesca,pametni,glupi,prostacine,seljacine,nacionalisti,sta jos ne a jednom rijecju BALKANCI. Bravo majstori samo naprijed .Joj samo kad bi jos htjeli imena pisati pa da svi vidimo ko su ti veliki mislioci i pametnjakovici.

9:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ja mislim da Bosnae smeta onima koji nisu clanovi bosnjackog kluba jer ako nisi znao skoro svi fudbaleri Bosnae su clanovi Bosnjacko kulturne zajednice Hjuston.

3:24 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ha, ha,
Svi mi sa Balkana smo malo frustrirani.Frustrirani ljudi nisu realni.Teško je bilo ostati normalan.

5:37 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Pa vidi se iz prilozenog kome smeta,
Pitajte ove sto pisu ovakve uvredljive komentare

6:22 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Drago mi je da vodite debatu o vasoj vjeri koju su vam djedovi uzeli da bi sacuvali male livade, koje su vec odavno izgubljene (citaj uzalud).
Nije lijepo vrijedjati Srbe i one medju vama koji su spoznali da neznaju nista o islamu pijuci alkohol, jer su vam pradjedovi i prababe Srbi i vasa prezimena su srpka ostala do dana danasnjeg (znamo da vecina zavrsava na "ic"). Neznam koliko razmisljate o tome da placate ovdje porez s kojim se finansira suzbijanje sirenja islama u svijetu vojnim i ostalim sredstvima i svaki vas platni cek vas moze podsjetiti na to. Jos jedan razlog da ne vrijedjate je sto ce vam se unuci opet zvati hriscanskim imenima; bila to americka, ako ostanete ovdje, ili srpska, ako se vratite na Balkan.

10:13 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hej, Bosanac iznad, dobro je da ti znas sve o islamu ali ipak malo guglaj i saznaces koliko ne znas.
Posto si ti veci Srbin od Srba iz Srbije, sta ti znas o tvojoj veri i istoriji?
Koliko gluposti je napisano samo zbog otvaranja kafica, kao da se u Houston sjatila sva bagra sa Balkana.

10:31 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Misko Obilic kaze:
"Jos jedan razlog da ne vrijedjate je sto ce vam se unuci opet zvati hriscanskim imenima; bila to americka, ako ostanete ovdje, ili srpska, ako se vratite na Balkan."

Ha,ha, Po tome znaci Srbija=Balkan.
nesto nam je taj Balkan sve manji i manji.
PS. Moj unuk ce se zvati Vejsil, a da li je to americko ili srpsko, ko zna?
PS.A zasto ti, Misko Obilicu, ne pises Srpski ako si Srbin?
potpis, Vuk Brankovic

11:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sandokan ukini ovu temu moli te,
pocet cu da vrijedzam ljude koji nisu zasluzili zbog ovih pametnih, sto znaju kako se moj djed prezivo a kako nije.
Opet ce oni pod TURSKO vlasnistvo!!!!!amin.

12:58 PM

 
Blogger Sandokan said...

Mili Milose, kao prvo nemoj se ti brinuti za nas Bosnjake mi smo opstali nakon toliko godina i toliko pokusaja da se ugasimo sa strane Turaka, Srba, Hrvata, Madzara, Austrijanaca... ali i dan danas nas ima i u Bosni i Sandzaku i Makedoniji i Turskoj... To da nam djeca ne nose hriscanska imena imam hvala bogu nas Dzemat kroz koji cemo da ucimo nase obicaje i ostalo i ja znam da ce moje dijete i unuk akoBogda da nosi Bosnjacko ime.
Drugo moj Milose moras malo da proispitas svoju historiju. Prije svega Bosnjaci nikad nisu bili Srbi, nego Bosanci koji su kao i Srbi bili Slaveni... sad ti Bosanci mahom oni koji su bili Bogumilske crkve prelaze na Islam dolazakom turaka. Ako je taj prelazak bio radi neplacanja taksi upitaj se zasto ti isti Bogumili nisu se predali Katolickoj crkvi na silne pokusaje Ugarske kraljevine?
Sto se tice suzbijanja Islama, ja sam misljenja da to nije slucaj i da je to nesto sto je nemoguce. Jer istorija pokazuje da je svaki pokusaj suzbijanja islama samo rezultirao vecim prelaskom hriscana na Islam. Dali si znao da u zadnjih nekoliko godina na Islam prelazi vise Amerikanaca nego ikad prije u Historiji, iz jednog jedinog razloga: Ljudi citaju o Islamu.

1:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

milos (k)obilic kaze:
Jos jedan razlog da ne vrijedjate je sto ce vam se unuci opet zvati hriscanskim imenima; bila to americka, ako ostanete ovdje, ili srpska, ako se vratite na Balkan.

to tebe yebe papak jedan
sto se nasa djeca NECE zvati kako vi hocete vec kako su nas nasi preci naucili.
probali su mnogi prije tebe, nesta im nije islo, polomili zube tvrs smo mi orah.
nego, kome si ti placao porez 1999 god. kad je NATO (citaj Amerika) bombardovala Srbiju:
Clintonu ili slobi?

1:21 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Sramota,mjeri te se ko je bolji od koga kao vjernik,ogvara te jedni druge.Samo mi odgovori te zasto ?sta to vi imate jedni protiv drugih?Ostavi te to da Bog Dragi ocjeni tko je vjernik a tko ne.
evo vam jedan Hadis od Muhammeda Pejgambera SAVS:Najbojli muslimani su oni od cijih su ruku i jezika postedjeni i mirni ostali muslimani.

5:03 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ah, jest' i ona moja nana baksuz. Cijeli zivot me je lagala! Klanjala je svaki vakat a srpkinja bila?! Eh, da mi je sad ovdje bih je jednom sakom spuco!:){citaj: sarkazam}

P.S. Milose, kasno Marko na Kosovo stize!

5:07 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ovo sam vam napisao samo zato sto vas neke prepoznajem na ovom forumu a idete u Djamije srami te se.Obrazuj te se malo o vjeri prije nego sto izplazite te jezicine i nepravite smutnju po zemlji jer Bog nevoli smutljivce.

5:10 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Pobilo se deset srba i deset muslimana,ko je pobijedio? 20:0 za Hrvate!!!!!!!!!!!1

5:16 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Eto mali dadjija nek ti nisi smutljivac.I samo neznam ko ti dade taj nadimak ili to ime. Za dadjiju i slicne njemu vazi "imate brate foruma da ne kazem kakvih i koliko ,i na njima se ovakvi raspravljaju ko je veci ,cetnik,ustasa ili balija i samo bih vas molio da odete posjetiti te forume a ovaj forum ostavite na miru tako vam vaseg ,naseg i svacijeg dobraOvaj forum je za sport,rekreaciju,ljubav isve lijepe stvari zato umjesto Santiceve pjesme OSTANITE OVDJE VI MOLIM VAS IDITE ODAVDE

7:21 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ps. ovom gore nisam imo srca da napisem sa H . jer kako cu iskreno mi je zao i srce me boli da takvog idiota zovem hadzija a ne kako on sebe zove hadjija

7:52 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ova tema je ochito zapocheta sa ciljem da nekoga isprovocira. Umjesto da svi budemo sretni shto je neko napokon uspio da otvori nash restoran i da na svaki moguci nachin podrzimo vlasnike, ovde se vrijedja i chak raspravlja koliki je ko vjernik. Stvarno zalosno!

Da li ovaj shto je zapocheo temu zavidi vlasnicima ili mozda igrachima Bosnae shto se oni druze i idu na chevape sa hodzom, a on ne ili je to samo onaj nash mentaliteta gdje jedni druge nemogu gledati kako napreduju?

Kao shto Vehid Gunic u svojoj knjizi kaze “Boshnjak Boshnjaku oprashta sve osim uspjeha. Svashta sam i vidio i dozivio, ali vecu i bolniju istinu o nama nisam ni chuo ni mogao chuti od ove. Ne pitajte za autora. Pitajte za uzrok. Ni ja ga ne znam, ali ga, kao i vi, samo nagadam. Ali znam, kao shto i vi znate, da ce samo nash Boshnjak za Boshnjaka reci: J..o ti njega, znam ja njega kad je hodo bos...
Gdje god sam na ovoj planeti susreo Boshnjake, a susretao sam ih od krajnjeg sjevera, pa do njenoga krajnjeg juga, i gdje god sam naishao na uspjeshnoga Boshnjaka, odmah sam naishao na barem deset nashih ljudi koji ce ga osporavati, ali uglavnom ovakvim argumentima: Znam ja njega kad nije imo nishta. Nije to nishta, da ti vidish kakvih bogatasha ovdje ima...”


“Anonymous said...
Sve veliki muslimani a kod vlaha na cevape.Aferim “ “Cujem i hodzu ste vodili na cevape kod Bobe.A hodze Tobe Ja Rabi”
Ovakve i slichne komentare treba samo ignorisati jer ovi nisu na ovoj stranici sa namjerom da se druze nego da zavadjaju jedni druge.

7:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Oho sto se ovdje zakuhalo. Citam i citam, evo koji mali komentar. Onaj sto pise da se ne psuje jer djeca citaju mislim da nije u pravu . Evo zasto.PA NEK DJECA BOLAN VIDE KAKVI SU IM RODITELJI I KO IH TO ODGAJA I CEMU CE IH TAKVI RODITELJI NAUCITI.
Drugo kaze glup si nemozes skontati , a ja mislim ovako Dok je takvih pametnih teladi bit ce i dobrih Volova od njih.

7:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Napokon neko pametan, Hvala skorpionka,amoze i ovaj drugi

8:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ova stranica je postala vise nego smijesna....

budite pozdravljeni.

8:21 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Budi i ti pozdravljen, nadam se da si se fino ismijao.

6:38 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Jesam, hvala...

7:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ili si bosanac ili nisi,tu nema nista izmedu!svaka cast srbima pametnim i skolovanim isto kao i hrvatima!a nacionalistima kazem da je to pogresan put!!ja volim bosnu i nedam je nikome,nikada necu zaboravit! zube cu pokazati onome ko u bosnu dirne!

9:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

`

8:05 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sramota kakvo je doslo vrijeme. (Svaki seljak ima computer)

5:28 PM

 
Anonymous Anonymous said...

pop in a movie and kill some time

5:29 PM

 
Anonymous Anonymous said...

cika rizo kaze.... vi nemate nista bolje raditi nego srati jedni o drugima, nadjite bolje teme naprimer kako da se ja ozenim.

5:33 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work.

11:46 AM

 

Post a Comment

<< Home