Blogger i forum raje iz Houstona!

Tuesday, May 22, 2007

Izjave Podrske Fondaciji od Strane Podpredsjednika Federacije BiH



„Mogu Vam reći da mi je ovo prva posjeta Bosanskim piramidama i da sam shvatio nekoliko stvari koje su bitne, ne samo za moju ličnu spoznaju, ne samo za Visoko nego i za Bosnu i Hercegovinu. Ja sam istinski dobio dokaze da je ovo djelo ljudskih ruku i na ovoj funkciji koju obnašam, zajedno sa mojom uvaženom kolegicom Spomenkom Mičić, potrudiću se da vlasti Federacije podrže istraživanja. Ona će na ovom lokalitetu trajati duži period, a vodiće ih nove generacije arheologa i dokazati da su odavde otpočele neke civilizacije koje su nestale u nekom davnom vremenu. U svakom slučaju piramide su naučni, društveni i ekonomski izazov za Bosnu i Hercegovinu. Oni koji ih negiraju mislim da imaju neke limite i ja im želim da ih se što prije oslobode.

Podržavam gospodina Osmanagića, gospodina Bosnića, profesora Bajtala i sve one koji su se okupili ovdje na ovom projektu i smogli hrabrosti da vode istraživanja koja će dokazati smisao, svrhu i ciljeve aktivnosti ljudi na ovim prostorima. Otkrićemo nešto što ima ekonomsku vrijednost. Piramide su preporodile Visoko, zašto to ometati? Ja hoću ovom današnjom posjetom da dam punu podršku ljudima koji istražuju. Vrlo je bitno širenje pozitivnog imidža o Bosni i Hercegovini. Gospodin Osmanagić me danas impresionirao, nije nametao ni jedan zaključak, samo je naveo da razmišljam. Neka istražuje zato mu dajem podršku.“
U svojoj izjavi potpredsjednica Federacije Spomenka Mičić je istakla:
„Ovo su posebne impresije. Meni je samo žao što i na ovom lokalitetu potvrđujem jednom davno izrečenu misao da svijet nikad nisu mijenjali velike grupe ljudi nego pojedinci koji nisu bili podržavani. Željela bih da sve što sam ovdje vidjela vide i oni koji trebaju dati određeni odgovor iz struke i mislim da će se to desiti.“

0 Comments:

Post a Comment

<< Home