Blogger i forum raje iz Houstona!

Friday, June 22, 2007

Zlatan Muslimovic Potpisao za Atalantu


BH reprezentativac Zlatan Muslimovic potpisao je 3-godisnji ugovor za Tim iz Italijanske Seria-A Atalantu. Atalanta je za njega morala uplatiti 500,000 eura te jos 2 igraca. Atalanta ima ambicije da ove sezone izbori plasman u jedan od evropskih kupova.

Pravi izbor

- Tražio sam da me puste jer sam vidio da opet neću imati priliku. Jedva smo se dogovorili da prekinemo saradnju. Osim Atalante bilo je još zainteresiranih klubova, ali nisam želio negdje biti treći, četvrti ili peti napadač. Želio sam klub u kojem ću odigrati 35 utakmica u sezoni i neću strahovati za svoj status. Mislim da sam napravio pravi izbor - kaže Muslimović.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

najbolji potez koji je mogao napravi ti.Sretno majstore!

10:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

sretno Zlatane.
Od danas navijam za Atalantu u A seriji.

8:44 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ponos! Sve najbolje od srca i mnogo srece u karijeri koja ce da sija!

5:15 AM

 

Post a Comment

<< Home