Blogger i forum raje iz Houstona!

Friday, September 14, 2007

FC Bosnae Poziva Navijace i Dzematlije na Iftar u BCCH



Kao sto je i vec i postala tradicija, tokom Ramazana u prostorijama B.C.C.H. (Bosnjacko-Kulturnog Centra Houston) se svakog Petka, Subote i Nedjelje organizuju zajednicki Iftari.
FC Bosnae i porodice igraca organizuju iftar ove prve Subote, te ujedno i koriste ovu priliku da pozovu sve navijace, postace i dzematlije da dodju na zajednicki iftar i teraviju u prostorije B.C.C.H.
Treba napomenuti da su sve dzematlije dobro dosle na svaki javni Iftar u B.C.C.H bez obzira ko je organizator Iftara.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Luciano Pavarotti

7:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Provala je za deset ,ali ako se ne smirite ti i tebi slicni mozda ce hodza morati da preduzime ozbiljnije kaznene mjere tipa klecanje na kukuruzima i slicnim agrokulturama...salim se ,super je da nas ima i sa smislom za salu a Boga mi i za klasicnu muziku.Pojma nemam sto ali ove godine mi svi nekako djeluju ko u nekakvij frci ili ti u tampazi...ili mi se samo cini. Ali bez obzira na trku i cinjenicu da svi imami jako malo vremena dobro je to sto se ipak okupljamo,provodimo nase obicaje i radujemo se Ramazanu.
Dzamija odnosno prostorije B.C.C.H su odlicno renovirane ,ima prostora za sve i lijepo je vidjeti da svi vode poprilicno racuna, da je cisto i uredno .
Iftari su kao i uvijek vise nego ukusni i molim dragog Allaha da nagradi sve one koji se trude i pripremaju svu tu hranu i pice.
ZA MENE JE NEIZMJERAN UZITAK I SRECA SVAKI TRENUTAK PROVEDEN TAMO S MOJOM PORODICOM,PRIJATELJIMA,S MOJIM NARODOM .OVOM PRILIKOM MOLIM SVE ONE KOJI KAZU DA NEMAJU KAD ILI ZBOG CEGA DOCI NEKA DOBRO RAZMISLE,ZAVIRE U SVOJA SRCA I MALO SE POTRUDE I SIGURNO DA CE NACI VRIJEME A RAZLOG JE VEC TU , PA DRAGI LJUDI RAMAZAN JE......

4:52 PM

 

Post a Comment

<< Home