Blogger i forum raje iz Houstona!

Monday, October 01, 2007

Moguc Pad Nezaposlenosti u BiH


Povodom smrti predsjednika NSBiH-a, predsjednika RS-a, predsjednika FK Modrice, predsjednika Rafinerije u Modrici, potpredsjednika SNSD-a, direktora preduzeca "8. septembar", clana Olimpijskog Komiteta BiH, predsjednika FSRS, docent na fakultetima u Zvorniku i Banjaluci i Bog dragi zna cega sve jos, otvaramo javni konkurs za popunu upraznjenih mjesta.
Sa oslobadzanjem ovoliko drzavnih plata koje su bile usmjerene u direkciji jednog covjeka, moglo bi doci do poboljsanja ekonomskog stanja u samoj nam drzavi!

41 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jasta, on je glavni krivac.

12:46 PM

 
Anonymous Anonymous said...

nekontas!!!!!!!!!!!!!!!!!!jok eto ti si ha ha ha

8:55 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Jeste tesko skontat, eto ti mi reci! Covjek imao tolike funkcije, umro, pa eto radnih mijesta! Ha, ha, ha! Joj provale!
Nego kad covijek razmislja na tvom nivou, nista drugo ne moze ni vidjeti. Svaka cast jarane, satira ti je jaca strana!

9:20 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Za sada nepoznati bosanskohercegovački državljanin u ponedjeljak je pokušao ući u američku amabasadu u Beču sa ruksakom punim eksploziva, eksera i islamske literature. Nakon što se oglasio detektor metala osumnjičeni je pokušao pobjeći, ali je na kraju uhapšen, izvještava Associated Press. Nakon neuspjelog bombaškog napada neidentificiranog bosanskohercegovačkog državljanina na američku ambasadu u Beču austrijske policijske snage obustavile su saobraćaj i zatvorile šire područje oko pomenute zgrade. Također su aktivirani i policijski psi uvježbani za otkrivanje eksploziva. Osumnjičeni je opisan kao 42-godišnji državljanin Bosne i Hercegovine koji trenutno živi u predgrađu glavnog grada Austrije. Iz policije je saopćeno kako se hapšenje desilo nedaleko od ambasade. Glasnogovornica policije u Beču Michaela Raz je izjavila kako stručnjaci za eksploziv još uvijek ispituju sadržaj ruksaka kojeg je nosio osumnjičeni. Za sada se čini da se radi o ručnim granatama i mnoštvu eksera koji bi imali razarajući efekat da je došlo do eksplozije. Prema preliminarnim izvještajima osumnjičena osoba slabo govori njemački jezik te je buncala tokom prvog ispitivanja.

9:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

cuj Islamske literature sram ih bilo kako lazu

9:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kakve sad to veze ima sa ovim clankom o smrti vlaha?

6:25 AM

 
Anonymous Anonymous said...

isto koliko i clanak o smrti vlaha sa padom nezaposlenosti u BiH

9:34 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Cudi me da autor ove web stranice nije zapazio ovo sto se desilo u Becu. Sigurno bi da je u pitanju bio "vlah".
A i vjesti nekad lazu, tako da nije sigurno da se desilo onako kako se kaze.
Sigurno je da se nova radna mjesta otvaraju u BiH.
Kao sto su otvorena nakon rahmetli Alije.

11:43 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sto si se ti jarane zabrinuo za vlasnika stranice i sta on primjeti a sta ne? Ako ti se ne djasvi, a ti sinko pokreni svoju stranicu pa pisi sta ti volja!

12:03 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Nisam postavio jer licno smatram da je to nesto nevazno i da vijest negativno utice na imidz naseg naroda. Ko zna mozda bi se tvoj narod ponosio takvim cinom ja neznam?!
Alija Izetbegovic koliko se ja sjecam nije imao drzavnu funkciju pri svojoj smrti, a cak se je i penzionisao iz stranke SDA.

Sandokan

1:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Super, to je tvoje misljenje i postujem. Ali da ti smatras da je to nevazno, ti ne bi ovdje dolazio, citao tudje i postavljao svoje komentare. Znaci, svrbi te! I koji je to tvoj a koji moj narod? Ti ocigledno pricas o nacijama a ne narodima. Sta ti mislis?

2:22 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kako da nije vazno ovo se tice i mene i tebe.ja bih jos da idem u bosnu bez problema.Naravno i kao Americkom drzavljaninu boli me kad neki terorista pokusa da nanese zlo mojoj zemlji pa makar on bio iz bosne odakle sam i ja dosao

4:37 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Znaci Sandokan, to je "tvoj" narod.
A ja imam "Svoj". I ti sa takvim gledanjima i takvim prozivanjem nas, vas, moj tvoj narod hoces da kazes da si za "jedinstvenu visenacionalnu BiH". I taj "vlah" koji je ostavio tolika radna mjesta je bio stanovnik "tvoje" Bosne i Hercegovine. Sa njim se moze zajebavat a sa "tvojim" Bosancem necemo jer "negativno utice na imidz tvog naroda". Nazalost, to je i moj narod. Koliko i tvoj.

A za ovoga koji kaze da ako se ne svidja i da pokrene "svoju" stranicu - mislio sam da je ovo stranica HOUSTON raje, ali sad tek vidim da je "vasa" i da nema mjesta za ostale osim za "vas".
PS. Jeli istina da neko dovodi Nedu Ukraden?

10:53 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Odgovor doticnom koji zeli BiH kavu je zamislio Karadzic sireci lazi o Bosnjacima da su teroristi.
Tvoj citat gore o teroristima iz "tvoje" i Jeliceve BiH sigurno si uzeo i Srpskog Glasa.
Procitaj vijest is Radio Slobodne Evrope

Pokušaj bosanskohercegovačkog državljanina Asima Čejvanovića da početkom ove sedmice s bombama u ruksaku uđe u američku ambasadu u Beču "nema političku niti terorističku pozadinu", izjavila je ambasadorica BiH u Beču Darija Krstičević sarajevskom "Dnevnom avazu" od četvrtka.
Predstavnici austrijskog Saveznog ureda za zaštitu ustavnog poretka i zaštitu od terorizma saopštili su da je utvrđeno da je Čejvanović psihički poremećena osoba, rekla je Krstičević.

P.S. Nedu Ukraden moze dovesti samo "tvoj" narod (nacija) jer je za vrijeme rata pjevala sa sajkacom i kokardom na glavi ispracajuci srpske dobrovoljce (teroriste) da ubijaju neduznu djecu i muce nas po logorima sirom nase BiH za koju smo mi krv prosipali a rodjena je u Brckom (ne zaboravi u BiH) istom onom u kome je "tvoj" narod ubijao moj narod.
Nedzad

7:29 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Pitanje je postavljeno samo zato jer sam cuo, kazem cuo, da dolazi na isto mjesto gdje i Valentino.
Posto kupio, po tom prodo.
Ali znam da je i na nasem (jest, jest, NASEM) jedinom restoranu sa nasim specijalitetima bila obavjest kad je dolazio Milos Bojanic, sto je za pohvalu. Ne njegov dolazak, nego obavjest. Pa ko voli, nek izvoli.
Restoranu Pita 5 zvjezdica, strasni ste.
A ovim Nedzadovim odgovorom jos vise se dokazuje koliko je ova stranica "HOUSTONSKA".
Mi, vi, nasi, njegovi, oni, tvoji, moji. Zalosno Nedzade, zalosno. Vjest me ne intersuje odakle je. Naravno da svaka strana (oni ili mi) vuce na svoj mlin. Ako je ova vjest sto je neko gore stavio netacna i izvucena iz srpskog glasa, po cemu to onda ti kazes da je ova sto si ti stavio iz Radio Slobodne Evrope 100% tacna? Zato sto ti odgovara? Po tome jest. Sve sto kaze Slobodna Bosna, Avaz, Slobodna Evropa je tacno, ostalo su sve lazi. Ja, jest, garant... Pa "vasi" su. Kako od "vas" mozemo cuti laz?

8:24 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Izgleda da nisi bas dobro obavjesten o Slobodnoj Evropi pa da ti pojasnim. Slobodna Evropa je nezavisna medijska kuca sa sjedistem u Pragu. Eh sad ti prosudi kako oni mogu biti moji.
A to sto ti insistiras na zamjenicama "moji" i "tvoji" to je tvoja stvar. Moji su oni koji vole BiH svim srcem bilo koje nacije (patriotski). Nisam ja kriv sto su "tvoji" napadali ovu nasu BiH i genocid pocinili a sad bih sve izjednacili. Zao mi je ali ne moze tako. Budi ptriotski orijentisan prema Bosni onda ces biti cijenjen kao Bosanac.
Sto rece jedan japanski novinar poslije utakmice representacija BiH i Srbije i divljanja posebno Bosanskih Srba: Nisam nigdje u svijetu vidio ovakav narod zive u BiH a navijaju protiv nje(misli na tvoje)
Opet Nedzad

9:05 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Nedzade, ne insistiram ja na zamjenicama. Samo da kopiram jedan post administratora ove stranice.
"Nisam postavio jer licno smatram da je to nesto nevazno i da vijest negativno utice na imidz NASEG naroda. Ko zna mozda bi se TVOJ narod ponosio takvim cinom ja neznam?!"
Pogledaj malo ove zamjenice napisane velikim slovima.
Meni se licno gade ovakve zamjenice koje i ti izgleda volis. Nikada u zivotu nisam djelio osim na ljude i neljude. Ne mogu optuzivati nekoga samo zato sto je "njegov" narod ucinio genocid u BiH. Zar su svi srbi to radili? Ne vjerujem. Ali osudjujem one koje jesu.
I grjesis Nedzade, u velikoj si zabludi. Jer sam i ja "tvoj". Iz BiH. Mozda nisam tvoj po imenu i prezimenu, ako cemo po toj podjeli.
I navijao sam za BiH u toj utakmici. I optuzujem sta se desilo. Ali isto tako ne navijam za Tursku ili Saudijsku Arabiju kad igra sa Srbijom ili Hrvatskom. Jer i Srbija i Hrvatska su jos uvijek "moji". Ne kako ti hoces da prikazes.

10:24 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Tebi jaro od ovih zamjenica puca kez od uha do uha jer je jedino to sto ti na ovom forumu furas ,oni ,nasi ,njihovi i td
Odjebi s tim i pisi normalno ako hoces i ne provociraj druge .

12:32 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hvala na ucenju bosanskog jezika.
Neki i ne znaju nista bolje nego upotrjebiti knjizevni Bosanski kad nemaju sta pametnije reci.

12:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Oprostite gospodine evo vam jedna recenica na tecnom:Bosanskom,Hercegovackom,Hrvatskom,Srpskom ,Crnogorskom itd mislim da ti je dosta.
Ma ipak necu nisi ti vrijedan toga da se spustam na tvoj jadni nivo.

1:12 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kao prvo prijatelju, dosao si ovdje da kritikujes sto ne stavljam negativne stvari o Bosni. Samim tim predpostavljam da nisi dio naseg naroda (da nisi Bosanac a Bogami ni Hercegovac), a ako se nesmijes da potpises nemogu da zakljucim da si Bosanac ali druge religije (tako sam iz tvojih drugih postova zakljucio).

1:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

zaboravih se potpisati.
Sandokan

1:47 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Sandokan,
Koga ti to foliras, mozes ti kao administrator ovog foruma vrlo lako da znas ko pise i odakle (IP)
Ono gore nisam bila ja, iako sam pre nekoliko meseci(ako me secanje ne vara) upravo pisala o ovome.
PS> Nisam ni vasa ni nasa ja sam SVOJA.
I promenite ime u Bosanska raja ili jos iskljucivije ??? pa da znamo sta se pise i ko moze da pise.

2:21 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Ko bre bona tebe spomenu? Pa mi i jesmo bosanska raja a sa nama u raju moze svako ko se osjeca bosancem.A posto si ti samo svoja onda mi je mnogo zaaaaaaao! Bosanka

2:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

P.S. Nedzade,svaka ti cast!

3:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Papak ne sakrivaj se ispod suknje.Mozda ti je to pilo vode nekad.

4:34 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Kojem papku se ti obracas,da rijesim nedoumicu prije nego ti odgovorim?

6:15 PM

 
Anonymous Anonymous said...

A ko se ne oseca bosancem i ko nije Bosanac,nije ni Houston raja?
Mnogi pokazuju svoju kulturu i vaspitanje sa ovim "papak". To je brukanje svoj "naroda".

8:38 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Molim te nemoj mi davati lekciju o tome dali ja mogu znati ko je ko po IP, jer to hoda mnogo drugacije nego sto ti mislis... mogao bih ti objasniti ovdje ali niko nije dosao ovdje da mu ja dajem lekcije tehnologije tako da je to nevazno. Ako ne zelis konfuziju fino se potpisi i mirna bosna.
Sandokan

6:18 AM

 
Anonymous Anonymous said...

De molim te gospodjo prestani postavljat glupa pitanja i uplitati se u rasprave kojima nisi ocito dorasla.Kada je amerika otvorila program za BOSANSKE izbjeglice,tada se se svi izjasnjavali ko BOSANCI,a sad mi tu glumite nase, vase,moje,tvoje i njihove.De pusti se suplje price.Ne diram te,ne diraj me,a dirnes li u ono sto se zove Bosna i Bosansko ne biram ni nacin ni sredstva da to branim.A sto se tice rijeci papak,ocito je da ti veze nemas gdje,kada i u kojem kontekstu se ta rijec upotrebljava,tako da samim tim i ne znas njeno znacenje pa ti je stoga pametnije da sutis.

8:45 AM

 
Anonymous Anonymous said...

A otkud ti znas po kom programu i kako je gospodja dosla u Ameriku.
Gospodja dira ono sto se zove bosansko odavno, dok si ti jos pisao u pesku.
Nije potrebno da gospodja zna gde, kada i u kojem kontekstu se papak upotrebljava jer kad se ljudsko bice zove papkom to je uvreda.
I kako znas da je gospodja pisala a ne gospodin?

10:18 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Kako bi ovaj forum bio dosadan da nema "nasih naroda i narodnosti".

10:19 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Opet papak ,pa zato sto se izjasnjava ko gospodja ili papak neznas sta pises.
Najbolje je da se izjasnjavas ko ONO
Recimo ono tele ,da nebi bio vo ili krava,

11:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Ha,ha, ovo je bilo i za ocekivati.

Ovo moze da napise samo neko sa niskim IQ i fondom reci.

I ako se ne slazem u mnogim stvarima sa Sandokanom on vam moze biti primer kulturnog i pismenog izrazavanja.

11:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Nek si mi ti inteligentan (inteligentna),sta bi da nije takvih.Sad se lagano uvlacis Sandokanu u G.... Bravo inteligencijo.

12:45 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hej, bolan bre, nije meni Sandokan iz oka ispao pa da mu se uvlacim.Do njegovog i ostalih misljenja mi je stalo kao do lanjskog snega.ja se ovde samo zabavljam.
I jeste bravo!
A za tebe sam ismislio/la inteligenciju.

1:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

E papanko sa telecim mozgom.Od kada se to inteligencija izmislja?Ne trebas se ti nikom uvlaciti NIGDE,poflautala si ga ti odavno izgleda.

2:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Nek ti mama "poflauta" da osetis sta je roditeljska ljubav. Stoko nevaspitana.

4:19 PM

 
Anonymous Anonymous said...

DRAGI BOSANCI I BOSANKE ,HERCEGOVCI I HERCEGOVKE I OSTALA BRACO I SESTRE PO DOMOVINI ,PO MJESTU BORAVKA ,PO NARODNOSTI ILI PO NACIONALNOSTI DE NE OBAZIRITE SE NA KOMENTARE OVE OCIGLEDNO ISFRUSTRIRANE OSOBE. PUSTITE DOTICNU OSOBU DA MIRNO PLIVA U MORU SVOJE DOSADE I MELANKOLIJE.SAZALITE SE NA NJU JER SAMO JE TOGA VRIJEDNA OSOBA KOJA POVLACI KONCE KOJI KADA SE SPETLJAJU GRANATE RAZNOSE DJECIJE MOZGOVE , SAKATE TRUDNICE, UBIJAJU LJUDE U REDU ZA HLJEB I VODU , RASTAVLJAJU PORODICE ,PRIJATELJE I UNISTE SVE STO SE U COVJEKU DA UNISTITE .SAZALI TE SE NA OSOBU KOJA DIRA TAMO GDJE NAJVISE BOLI ,TAMO GDJE KAD SE DIRNE ISKOCE AVETI I PRIKAZE KOJI UBIJAJU 8000 LJUDI U JEDNOJ HEFTI SAMO ZATO STO NISU njihovi. SAZALI TE SE I PUSTITE JE DA SE PRAZNI.
I RAT SU POCELI CPRKAJUCI KO JE CIJI I KO JE KOGA 500 GODINA ,TO JE VALJDA GENETIKA.

5:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ovaj jos nije nista skonto!!!!svasta ljudi moji

7:54 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Vidi se da ti je nivo inteligencije vrlo visoko pozicioniran,pa si se ti tu nasao da nesto kontas i komentarises.Sram te bilo ako si ovdje nasao mjesto gdje ces provoditi svoje beskorisno vrijeme i zabavljati se na ovakav sraman i bezobrazan nacin.Dobro isprazni svoju jadnu i bjednu dusu ako je uopste imas.Mogu samo da te zalim,jadnice jadni.

9:02 PM

 

Post a Comment

<< Home